Handelsbetingelser

Herunder finder du de vilkår, der gælder, når du handler hos Living BY Nijenkamp.
Det er en god ide, at du giver dem en grundig gennemlæsning, inden du gennemfører dit køb.
  1. Din handel indgås med

    Living BY Nijenkamp
    Kratholmvej 62C
    5260 Odense S
    Danmark
    CVR: 41 54 46 35
    Telefon: +45 22 63 11 01
    E-mail: info@livingbynijenkamp.dk
  1. Kontakt
Alle henvendelser sendes til info@livingbynijenkamp. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer. Du modtager automatisk en mail, når din henvendelse er modtaget.
Har du tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
  1. Priser og betaling
Living BY Nijenkamp tager forbehold for eventuelle fejl i de angivne priser, der er i danske kroner, samt er inkl. moms og andre afgifter. Prisen på alle produkter er uden dekorationer, f.eks. lys, blomster m.m.
Hos Living BY Nijenkamp tager vi imod betaling med Mobilepay.
Ved bestilling på Mobilepay skal produktnavn(e) og adresse fremgå i det omfang Mobilepay tillader det.
Derudover skal der sendes en mail til info@livingbynijenkamp med købsinformationerne produktnavn(e), navn og adresse, som en bekræftelse af dette køb. Bestilling foregår altså pr. mail, mens betaling foregår via Mobilepay. Du modtager automatisk en mail, når din bestilling er modtaget.
Vi tager forbehold for udsolgte/udgåede varer.
  1. Levering
Ved køb af produkter på lager tilstræber Living BY Nijenkamp at sende ordren indenfor 24 timer på en hverdag. Hvis ordren er bestilt torsdag eller fredag vil din ordre blive afsendt mandag morgen.
Alle ordrer sendes afsted med Post Nord som foretrukken forsender, medmindre andet ønskes.
  1. Returnering af varer
Fra den dag, din ordre er modtaget, gælder en 14 dages fuld returret ved køb hos Living BY Nijenkamp. Ved retur skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Plakater, der har været hængt op, anses f.eks. ikke som ubrugt. Du mister retten til at returnere din vare, hvis det vurderes, at varen har været brugt på en måde, der forringer varens originale tilstands værdi. Det gælder på samme måde for emballage.
Ved godkendt returneret ordre, overføres hele købsbeløbet tilbage til din konto, hvorfra betalingen i første omgang foregik. Fragtomkostninger ved returnering betales ikke af Living BY Nijenkamp, ligesom varen skal sendes tilbage i en forsvarlig indpakning med Post Nord, så varen kan trackes.
Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ift. dit køb, så henvend dig gerne til os på info@livingbynijenkamp, så vi sammen kan finde den løsning, som begge parter kan være tilfredse med.
  1. Reklamationsret
Fejl og mangler ved levering fra Living BY Nijenkamp skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen eller manglen. Alle køb omfattes derfor at købelovens regler. Du er den ansvarlige for, at de fejlen/manglen dokumenteres, og er forpligtet til at angive dette. Klageretten gælder kun fabrikationsfejl. Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved dit køb, kan du henvende dig på info@livingbynijenkamp.dk, så vi sammen kan finde en løsning, der er acceptabel for begge parter.
  1. Databehandling/Persondatapolitik
Alle indkomne data behandles i henhold til GDPR.
Læs mere på gdpr.dk 
  1. Klagemuligheder
Alle klager over køb rettes til info@livingbynijenkamp.dk. Lykkes det os ikke at finde en acceptabel løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, som f.eks. Forbrugerklagenævnet.
Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Telefon: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk